-->

Latest

recent posts

Uni-Android Tool UAT PRO Version 135.01 Xiaomi Auto Update Download







Download Uni-Android Tool UAT PRO Version 135.01 Xiaomi Auto Update


Feature:

Qualcomm
Xioami


One Click Unlock Bootloader by EDL Mode
  • Redmi Note 8 (Ginkgo)
  • Redmi Note 8T (Willow)
Modified and Improved One Click MI Account Reset for All MIUI Versions
One Click Remove Mi Account by EDL Mode Without Relock After connecting to wifi
No Need of BootLoader Unlock , No Need to flash special firmware, No need to use VPN Apps, No need to use ADB Anti-Relock
Device will not relock even after factory reset

Supported Models :
  • Black Shark Helo (Nile)
  • Mi 3
  • Mi 3W
  • Mi 4
  • Mi 4C
  • Mi 4I
  • Mi 4S
  • Mi 5
  • MI 5s
  • Mi 5X
  • Mi 6
  • MI 6x (wayne)
  • MI 8 (Dipper)
  • MI 8 EE (Ursa)
  • Mi 8 Lite (Platina)
  • MI 8 Pro (Equuleus)
  • MI 8 SE (Sirius)
  • MI 9 Lite (Pyxis)
  • MI 9 SE (Grus)
  • Mi A1
  • Mi A2 (Jasmine)
  • Mi A2 Lite
  • MI A3 (Laurel_sprout)
  • MI CC9 (Pyxis)
  • MI CC9 Meitu (Vela)
  • MI CC9e (Laurus)
  • Mi Max
  • Mi Max 2
  • MI Max 3 (nitrogen)
  • Mi Mix
  • Mi Mix 2
  • MI Mix 2S (Polaris)
  • MI Mix 3 (Perseus)
  • MI Mix 3 5G (Andromeda)
  • Mi Note
  • Mi Note 2
  • Mi Note 3
  • Mi Note Pro
  • Mi Pad
  • Mi Pad 4 (Clover)
  • MI Pad 4 Plus (Clover)
  • POCO F1 (Beryllium)
  • POCO M3 (Citrus)
  • Redmi 1S
  • Redmi 2
  • Redmi 3 Prime
  • Redmi 3S
  • Redmi 3S Prime
  • Redmi 3X Prime
  • Redmi 4
  • Redmi 4 Prime
  • Redmi 4A
  • Redmi 4X
  • Redmi 4X
  • Redmi 5
  • Redmi 5 plus (MEG7)
  • Redmi 5A
  • Redmi 6Pro (******)
  • Redmi 7A (Pine)
  • Redmi 8 (Olive)
  • Redmi 8A (Olivelite)
  • Redmi 8A Dual (Olivewood)
  • Redmi 8A Pro 4G
  • Redmi 9 Power (lime)
  • Redmi 9T (lime)
  • Redmi GO
  • Redmi Note 10 (Mojito)
  • Redmi Note 10 (Sunny)
  • Redmi Note 3
  • Redmi Note 3 Pro
  • Redmi Note 4
  • Redmi Note 4G
  • Redmi Note 4X (Mido)
  • Redmi Note 5 (Vince)
  • Redmi Note 5 Pro (whyred)
  • Redmi Note 5A (ugg)
  • Redmi Note 5A Prime
  • Redmi Note 6 Pro
  • Redmi Note 6 Pro (Tulip) Micron
  • Redmi Note 7 (Lavender)
  • Redmi Note 7 (Lavender) Micron
  • Redmi Note 7 Pro (Violet)
  • Redmi Note 7S
  • Redmi Note 8 (Ginkgo)
  • Redmi Note 8T (Willow)
  • Redmi Note 9 4G (lime)
  • Redmi Note Prime
  • Redmi S2 (ysl)
  • Redmi Y1
  • Redmi Y2
Huawei
  • Huawei SCC-U21
  • Huawei SCL-U31
  • Huawei SCL-L21
  • Huawei SCL-L01
  • Huawei SCL-L04
  • Huawei SCL-AL00
  • Huawei HW-SCL-L32
  • Huawei SCL-TL00
  • Huawei SCL-L03
  • Huawei SCL-TL00H
Infocus
  • M370
  • M370i
  • M377
TCL
  • 5054T
  • 5056U
  • 5056D
Nokia
  • TA-1156
  • TA-1159
  • TA-1164
Vivo
  • Y51 2020 PD2044F
  • Y12s PD2060F
MTK
Added

Haier
  • G30
  • Hpad Tab
  • i50
  • i60
  • i95
  • JS700
  • P867
  • T757
Telenor
  • 4G Infinity K
Vivo
  • Y15 (PD1915)
Oppo
  • RealMe C21 (RMX3201)
Wiko
  • Lenny S5201

                                          File Information:
                                          File Name:Uni-Android Tool UAT PRO Version 135.01 Xiaomi Auto Update
                                          Download Version:  v135.01
                                          Uploaded By: flash-firmware.blogspot.com
                                          Download Link
                                          Password:- Without Password
                                           
                                          Virus status: scanned by Avast security.
                                          Compatibility: For Windows computer. 
                                          .

                                          Setup: Setting this up very easy. once downloaded , navigate to your download folder once that is do. Just extract it with any RAR extractor like Winrar or winzip or 7zip.Uni-Android Tool UAT PRO Version 135.01 Xiaomi Auto Update For Windows With administrator privilege and that's all it will open a new window with necessary features . If you encountered any problem , feel free to ask just leave a comment and I will answer it as soon as I can. If you find this blog helpful please share it to your friends 

                                          Compitible: The above Software runs smoothly on windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10 (32 bit and 64 bit)


                                          Download Uni-Android Tool UAT PRO Version 135.01 Xiaomi Auto Update
                                          Created By Rohan Ahmed
                                          Designed byFlash-Firmware

                                          Contact Form

                                          Name

                                          Email *

                                          Message *

                                          Powered by Blogger.